کمپ اجباری

۳۰ بازديد


برای اینکه بتوانید مواد مخدر را در والنسیا ترک کنید ، باید درک کنید که اعتیاد یا وابستگی به مواد مخدر به چه معناست. مواد مخدر موادی هستند که ظرفیت بالایی برای اصلاح رفتار دارند. آنها بر روی مراکز رضایت عمل می کنند و می توانند این مدارها را در سیستم عصبی مرکزی "ربوده" کنند. کوکائین ، الکل ، ماری جوانا ، شاهدانه مصنوعی ، هروئین یا بنزودیازپین ها مواد روانگردان و سمی هستند. آنها باعث ایجاد اعتیاد به مواد مخدر می شوند. یعنی در معتاد به مواد مخدر ، این مواد می توانند تغییرات دائمی در سیستم عصبی مرکزی او ایجاد کنند. از این رو مزمن بودن اعتیاد.


مواد مخدر اعتیاد ایجاد می کند
داروهای تولید اعتیاد و چرا برخی از افراد قادر به خودی خود به ترک استفاده از آنها نمی . با مصرف منظم داروها ، پدیده ای به نام تحمل رخ می دهد. برای دستیابی به اثرات یکسان ، داروهای بیشتری مورد نیاز است. مطمئناً سالهاست که اکثر مردم به طور خودکار اثر اولیه ای را که در ابتدا ارائه می دهند پیدا می کنند. به این معنا که وقتی الکل یا مواد مخدر مصرف می کنید ، بدنبال ضدعفونی کننده ، یک اثر دلپذیر و سرخوش کننده یا مجموع همه آنها هستید. اما در یک نقطه خاص ، این امر دیگر متوقف می شود. احتمالاً اعتیاد قبلاً نصب شده است.

الکل همچنین یک داروی قانونی ، بسیار قوی و بسیار اعتیادآور است. ما سعی می کنیم موقعیت های مختلف استفاده ، سوء استفاده یا وابستگی را به طور دقیق شناسایی کنیم ، در هر مورد به موقع ترین یا موثرترین راه حل را برای حل آنها ارائه می دهیم. در Ivatad ما راه حل هایی را ارائه می دهیم که در مورد اعتیاد ، به نظر می رسد در سراسر جهان توسط سازمان بهداشت جهانی شناخته شده و پذیرفته شده است. در اعتیاد های کمپ اجباری از این درمان های روانشناختی پزشکی استفاده می شود که همچنان به قوت خود باقی است و به عنوان راهنمایی برای افراد آسیب دیده و متخصصانی که به حل اعتیاد اختصاص داده اند عمل می کند. بنابراین ما به طور خاص با افرادی کار می کنیم که نیاز به کمپ ترک اعتیاد اجباری دارند.
اعتیاد به کوکائین یکی از بزرگترین مشکلات سلامتی است که در جامعه ما با آن روبرو هستیم. کوکائین شایع ترین داروی غیرقانونی در خدمات اورژانس و یکی از بالاترین میزان مرگ و میر ، به دلیل مشکلات عصبی و قلبی عروقی است. با این حال ، فراتر از مشکلات سلامتی ، مصرف کوکائین نیز آسیب های روانی عمیقی ایجاد می کند و بر کیفیت زندگی افرادی که از آن استفاده می کنند و کسانی که در حلقه داخلی خود هستند تأثیر می گذارد. اگر می خواهید نحوه ترک کوکائین را بدانید ، ادامه مطلب را بخوانید.


اسپانیا در آمار مصرف کوکائین در اروپا پیشتاز است. تخمین زده می شود که 3.6 درصد از جوانان در طول سال گذشته از این دارو استفاده کرده اند.


کسانی هستند که از کوکائین به صورت دوره ای استفاده می کنند ، فقط در تعطیلات آخر هفته ، در طول مهمانی ها یا هنگامی که نیاز به مقابله با کار بیش از حد یا شرایط استرس زا دارند. این افراد فکر می کنند از آنجا که روزانه مصرف نمی کنند ، هیچ خطری برای ایجاد اعتیاد ندارند.

با این حال ، معاشقه با مواد مخدر همیشه خطرناک است. اگرچه مصرف مزمن نمی شود ، اما هنگامی که دوزهای بالای کوکائین مصرف می شود ، فرد آنقدر افت می کند که می تواند از سندرم ترک رنج ببرد که چند روز طول می کشد و به طور قابل توجهی بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد.

خبر خوب این است که کوکائین وابستگی جسمی زیادی ایجاد نمی کند بلکه وابستگی روانی دارد ، به این معنی که اختلالات فیزیولوژیکی که قبل از تعلیق مصرف تجربه می شوند ، به اندازه مواردی که توسط سایر مواد مخدر مانند هروئین ایجاد می شود ، جدی نیستند. ، وابستگی روانی در افرادی که به کوکائین معتاد هستند بسیار قوی است ، بنابراین کمک یک متخصص در این موارد ضروری است.
اثرات کوکائین
اکثر افرادی که از کوکائین در اسپانیا استفاده می کنند ، هیدروکلراید کوکائین را خرخر می کنند. در حقیقت ، مسیر ریوی سریعترین راه برای رسیدن دارو به مغز است.
کوکائین یک عمل تحریک کننده بر روی سیستم عصبی مرکزی انجام می دهد ، بنابراین روحیه را بالا می برد ، احساس خستگی را کاهش می دهد و اشتها را سرکوب می کند. با این حال ، هنگامی که اثرات اولیه از بین می رود ، جای خود را به افسردگی و خستگی می دهد. در صورت سرکوب ناگهانی دارو ، علائمی مانند خستگی ، خواب بیش از حد و اشتهای مفرط ظاهر می شود.

با بررسی مکانیسم عمل کوکائین ، مشخص شد که این ماده مستقیماً روی سیستم پاداش مغز عمل می کند. نکته عادی این است که دوپامین در پاسخ به لذت ، مانند رابطه جنسی یا خوردن غذایی که ما بسیار دوست داریم ، آزاد می شود ، اما سپس این انتقال دهنده عصبی بازیافت می شود ، بنابراین سیگنال های بین نورون ها خاموش می شود.

با این حال ، کوکائین مانع جذب مجدد دوپامین می شود و باعث تجمع آن در سیناپس ها می شود. در ابتدا ، این باعث تقویت سیگنال می شود ، به همین دلیل فرد احساس سرخوشی را درک می کند. با این حال ، بعداً ارتباط عادی مغز مختل می شود و افسردگی ظاهر می شود. اگر این مکانیسم به مرور زمان تکرار شود ، آسیب در مناطقی مانند قشر پیش پیشانی میانی ، هسته دمی و هیپوکامپ رخ می دهد.

منبع ::» کمپ ترک اعتیاد سلامت راهیان بهشت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.